DM

Hejj!
Idag har jag vart i Bollnäs och tävlat i DM, två år sen sist jag tävlade. Domhär två åren har jag ju lagt av med friidrotten och inte hållt på med det alls. Men nu under december har jag och pappa tränat lite i Falun och vi upptäckte att jag har blivit snabbare. Så jag var med idag för att testa hur snabb jag var och för en kul grej :D 
 
Första loppet sprang alla från Gästrikland, då sprang jag och en tjej på samma tid, 8.00. Men hon vann med tusendelar.. Så jag kom tvåa, och hon är ett år äldre än mig så var nöjd! :) Sen andra loppet som var final men vi tävlade inte om något, alltså dehär är skit komplicerat fattar typ inte själv. Då sprang jag och samma tjej igen på samma tid, 7.94. Men då vann jag på tusendelar :D haha så det var naaajs, plus så slog jag mitt pers! Så en rolig dag, och jag kommer tävla mer i framtiden. 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR