Dag 1. Tio fakta om mig som en del av er kanske inte visste.

1. Jag umgås hellre med killar än tjejer, too much drama. Fast tycker ju självklart om att va med mina tjejkompisar också! 
 
2. Längtar lite tills skolan börjar. Kommer troligen ångra att jag skrev detta senare...
 
3. Det här sommarlovet har vart mycket bättre än förra! 
 
4. Jag är väldigt sällan sjuk. Bra immunförsvar antar jag :)
 
5. Vet inte hur många skal jag har till min iphone, för många iallafall. 
 
6. Jag har gått på dans några år förut, eller minns inte riktigt hur länge men några terminer iallafall.
 
7. Angående dans, jag är typ ovigaste människan.. Brukar skylla på att jag har korta muskler men har ingen aning..
 
8. Jag har ju nå synfel och har läs/dator-glasögon. Är dock dålig på att använda dom..
 
9. Om ni frågar mina vänner så är jag väldigt snål.. Stämmer väl ganska bra de ;) 
 
10. HATAR när sjögräs slingrar sig runt benen när man badar i typ havet, föredrar pool.
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR