Några random sanningar om mig

Jag älskar mat, är hungrig typ jämt.
 
Jag har inte så bra självförtroende.
 
Om man lägger ihop träningar, matcher och gym och sånt så tränar jag ca 6 eller 7 dagar i veckan.
 
Jag har värsta konstiga tankar ibland, typ om jag är ute och går så kommer det en bil bakom mig så kan jag tänka "Om jag inte hinner gå förbi dendär lyktstoplen innan bilen kör om mig så kommer jag faila på provet imon.." ?!
 
Jag skulle lätt kunna gå runt i mysiga tjocktröjor varje dag.
 
Jag är nöjd med hur min kropp ser ut.
 
Jag skulle vilja kunna spela något instrument, helst gitarr men har inte ork att lära mig..
 

DinMama

Sanning om mig själv: om man lägger ihop springturer, yogan, karaten, fotbollen, gymmet, alla tävlingar och simningen så tränar jag ungefär 0 gånger i veckan och äter chokladbollar istället.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR