dag17: 5 saker jag verkligen stör mig på

1. När människor hashtaggar seriöst varje bild dom lägger ut på instagram ! Liksom okej att tagga nånting, eller några tags som hör till bilden. Men när man taggar 1000 saker bara för att få likes är det bara hjesdkfsdkhjsnm..
 
2. När nån lägger ut på facebook "Gilla min profilbild så skriver jag nåt i chatten" eller nåt liknande, alltså sluta ! också när nån skriver "Dom snyggaste som gillar gör jag en snygghetslista på". Varför vara så ytlig? stackars dom som inte kommer med liksom.. 
 
3. Människor som hela tiden ska ha rätt om allt.
 
4. Busschaufförer som inte kan vara trevliga, inte alla då men det är väldigt ofta dom är otrevliga. Man blir ju inte på så bra humör själv då precis..
 
5. När nån lägger ut en bild på sig själv och skriver typ "ful", varför lägger man upp den dårå? Det var ju inte precis nån som tvinga dig!

Hahajahahahhahahaha 3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR