Mitt halva 2012

Har gjort några collage ändå från 2012. Men har bara bilder från Juni på denhär datorn så vi kör från Juni :)

 JUNI
Fick sommarlov, var på stolt och nykter, kollade och spelade mycket fotboll, var i stugan och firade midsommar, var ute mycket med Felicia, Jocke, Erik, Johannes och Hampus, hade fotodag med Linnea, var på bio med Sanna Persson, spelade kubb.
 
JULI
Denna måndad hade jag väldigt roligt. Var i stugan, fiskade, var i Sannas stuga med kompisar och hade det roligt, tränade, var i furuvik, tog mitt första dopp, gick på bio, kollade OS fotbolls finalen hemma hos ida, var ute med felicia och linnea j, var på grönan, åt jordgubbar.
 
AUGUSTI
I augusti började jag skolan igen och fick träffa alla, spelade mycket fotboll nu också, solade, följde med pappa på veteran-sm, cyklade, shoppade
 
SEPTEMBER
Denna månad var det ganska mycket plugg, var mycket med Sanna L, var på fest i årsunda, firade morfar som fyllde, bokade resa till thailand, var på fotbollscup i Falun, tog vara på sista tiden av sommaren.
 
OKTOBER
Det blev höst, jag fyllde år, va i valbo med Sanna P, praoade på gävle sjukhus, åkte till stockholm med Sanna L, mamma, syster och hennes kille.
 
NOVEMBER
Började kolla på portkod 1321, hade mycket plugg, det började snöa mycket, hade myskväll i gävle med vänner och gick på bio, bowlade, var ganska mycket med Sanna P och hade kul, var i skolan, lyssnade mycket på 1D, åt plankstek med Sanna L, jag och sanna P gjorde provmiddag
 
December orkar jag inte göra, men hoppas ni blev nöjda !




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR