Snapshots från veckan

Hej på er! nu är jag hemma efter fyra sköna och varma(!!) dagar på sjön. Har inte fotat med kameran nånting faktiskt men har tagit ganska många bilder med mobilen. Finns inte så mycket att skriva förutom att det vart varmt as heeell, men ska inte klaga.. Skönt iallafall att vattnet är så pass nära att man kan bada och svalka sig då och då. Bjussar på lite snapshots! Pöss.
Eftermiddagen då vi kom fram / Blev lite bad och solning på kvällen / Dagen efter fick vi besök av syster, Elvin och lite mer släkt
Fiiika / Jag med pappas hatt / Blev lite träning i Trebo / Fin solnedgång
Blev några timmar på Hedåsen / Sååå varmt / Jag och mamma / Jag som kör vår båt
Jag och mamma en av kvällarna / Blev mycket solning och bad / Bild på syster, mig, Elvin och Molly




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR