Hur jag gör smoothie

Gjorde en smoothie till mellanmål och passade på att fota på ett ungefär hur jag gör mina smoothies. Jag tycker iallafall att de blir goda, plus att det är väldigt lätt. 
Såna här påsar har vi alltid hemma i frysen och de är väldigt bra. Det är småpåsar med bär i som man bara kan lägga upp i en skål och tina. Vi köper dem på Coop, men de kanske finns på fler mataffärer!
Det är mest jordgubbar i småpåsarna så smaken på smoothien blir typ jordgubb. 
Sen har jag i 1 dl mjölk och 1 dl vaniljyoghurt. Jag har ju laktosprodukter så därför de kanske ser främmande ut haha. Man kan ju såklart ha någom smak på yoghurten också men jag gillar att ha vanilj.
Sen är det bara att hälla i allt i en mixer eller något liknande. 
Klart!! 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR