Hej vänner

Hej bloggen! 
Sov ju somsagt hos sanna inatt. Vi hade jätte roligt som vanligt, skrattar alltid när jag är med den tjejen♥ Vi gjorde egengjord pizza, medans vi käka den så kollade vi på Irene Huss. Senare kollade vi på en Wallander film som gick på kvällen också, as läskig! Har sett den förut men hade typ glömt bort xD Somnade sen runt klockan ett. 
 
Tar dagen lite kort.. Vaknade med sanna, åt frukost framför teven, vi drog hem till mig och rensade min garderob, gjorde mat (kuuung), sanna gick hem, jag åkte först till valbo med syster, mormor, morfar och kusinen, shoppade lite på rean, åkte vidare till gävle och kollade på syrrans killes match som dom vann med 2-1. 
Vart ju inte så kort dedär! Hejdå
 

Från igår

Sanna

vackert!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR