20 dagar

Jag tar denhär av dig Linnea ! ;) Eftersom jag inte har så mycket att blogga om så gör jag en sånhär lista så de blir lite roligare att läsa!
 
dag1: 10 fakta om mig
dag2: hur jag är som person
dag3: bästa låten och varför
dag4: något jag är beroende av
dag5: en bild när jag va liten
dag6: mina bästavänner
dag7: vad jag vill bli när jag blir stor
dag8: bild på sminket jag använder
dag9: bästa tiden på året
dag10: vad jag ALLTID har med mig
dag11: mina favorit skor
dag12: min favorit film
dag13: min dröm
dag14: hur jag tar hand om mitt hår
dag15: favorit sport och varför
dag16: mina planer för sommaren
dag17: 5 saker jag verkligen stör mig på
dag18: mina rädslor
dag19: vad jag tycker om skolan
dag20: mitt favorit plagg 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR