Juli, Augusti, September

Juli
~ Jag och några kompisar sov två nätter i Sannas stuga ~ Var i Stockholm två dagar med mamma och pappa ~ Solade och hade det skönt ute på Raggarö ~ Hade klassåterträff, vi badade och grillade hemma hos Micke ~ Var på stranden ~ Fotade i Stadsparken med Sanna ~ Blev sena kvällar ute på Johannes altan ~ Gick på prommis och fotade med Sanna L ~ Gick på  bio och såg "känn ingen sorg" ~
 
Augusti
~ Hade härliga dagar och kvällar i stugan ~ Spelade fotboll med Ida, Jennifer och Ebba ~ Åkte till valbobadet ~ Var i Gävle med Sanna P på sommarkväll och kollade på Zara Larsson ~ Umgicks med Sanna och Sofia ~ Åkte på en cykeltur ~ Kollade när pappa tävlade ~ Började gymnasiet ~ 
 
September
~ Åt mat på Monroes med Ida och Jennifer ~ Hade massa plugg ~ Åt på Wayne's med Sanna L ~ Jag och Sanna P köpte donken och satt oss i Stadsparken haha ~ Klippte mig ~ Firade min kusin som fyllde 8 år ~ Firade mamma som också fyllde år ~ Spelade och tränade fotboll, vi var så glada efter vinst ~ 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR