Dag 2. Såhär är jag som person.

Lång text........ Vart lite flumm
 
Hm, om jag skulle beskriva mig själv skulle jag säga att jag är en ganska lugn och glad person. Alltså jag är inte den som vill stå i centrum, göra en big deal av allt eller starta bråk, typ. Gillar att vara glad, vem gör inte liksom? Men jag orkar inte ödsla tid på att va sur eller se det negativa i saker, ni förstår vad jag menar. 
 
Det finns två sidor av mig. Om jag, helt ensam ska lära känna människor kan jag framstå som ganska blyg, inte den som hörs mest. Men sen när jag är med mina kompisar som jag känner väldigt bra är jag inte den blyga i gänget. Haha nä men det låter töntigt, fast jag tror det är så för dom flesta. Ibland önskar jag att jag var mer framåt och öppen, men tror inte det skulle funka så bra, haha.
 
Träning är viktigt för mig, fobollen är det jag syftar mest på. Även om jag är ganska lat av mig mår jag bra av att träna och äta bra, ha mina rutiner liksom. Och ja, jag äter mycket. Älskar mat, hehe. Och eftersom jag äter hyffsat bra och tränar har jag inga komplex över min kropp som jag "mår dåligt över", utan jag trivs med hur jag ser ut. Skulle dock behöva lite bättre självförtroende ibland. Jajaa det kommer det kommer. 
 
Såå, nu ska jag sammanfatta detta. Som person är jag en glad tjej, som gillar mat. Haha, närå men ungefär så.  
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR