Frågor och svar

Hur gammal är du? 16

Hur gammal känner du dig? 15, haha

Vad har du gjort i dag? Spelat fotboll, vart i skolan och sen umgåtts med Sanna. 

Vilken film såg du senast? The amazing spiderman, tror jag! minns knappt.

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Sommaren! man är ledig, det är varmt, man kan ta dagen som den kommer. 

Är du besatt av någonting? Fåånen

Beskriv platsen du befinner dig på just nu? I soffan i vardagsrummet framför teven.

När vaknade du i dag? typ 6 (!?)

Vilken är din favorithögtid? Juuuul, mysigaste.

Vad lyssnar du på just nu? Just nu lyssnar jag på teven, vilket är bandy haha.  

Har du någon gång brutit ett ben? Ja, för några år sedan när jag spelade fotbollsmatch bröt jag benet.

Snarkar du? Inte vad jag vet.. 

Hur går du helst klädd? Jeans och en tröja, simpelt men mysigt.

Vilket stjärntecken är du född i? Skorpion.

Vad sa du senast? "Vart det mål?"

Vad har du i dina fickor? Har inga fickor på mig just nu. Men i min jacka har jag typ nycklar, passerkort, gymkort, läppsyl, mobil. 

Vad köpte du senast? Kläder i think 

Hur många gånger har du flyttat? En gång när jag var typ 5 veckor, hehe.

Vad åt du till frukost? Två rostade mackor, en kiwi och juice.

Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var 6 år, gick i förskolan på vallhov, hade det bra antar jag. Haha.

Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På nattduksbordet bredvid sängen.

Är du blyg? Både ja och nej.

Vad heter du i andranamn? Emma.

Har du svenskt ursprung? Ja, svensk rakt igenom. 

Har du, eller har haft, något smeknamn? Nä inte precis, Sanna brukar kalla mig Eöin på sms för hon skrev jämt fel och nu kallar hon mig så, haha. 

 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR