1. En bild på mig + 10 fakta

Jag föredrar att sova ensam.
 
Jag har någon slags panikångest. Kan bli yr, börja må illa eller få svårt att andas om jag är nånstans där jag känner mig instängd tillexempel på bio eller på bussen, inte alltid men ibland 
 
Jag är så himla avis på dom som har fina ögonbryn och en fin näsa haha (?!) 
 
Jag har mått dåligt ganska länge nu och vi tror att jag har magkatarr (ska kolla upp det)
 
Hatar matlagningsprogram men älskar verkligen Sveriges mästerkock!!
 
Jag har åkt tåg ca 2 gånger i hela mitt liv.. 
 
Jag är nöjd med den linje jag valde på gymnasiet för jag har träffat så många nya härliga personer!
 
En av de bästa böckerna jag läst är nog "Hungerspelen"
 
Har blivit beroende av weheartit, kollar det flera gånger om dagen
 
Har även blivit beroende av New girl och att spela Candy Crush på ipaden (även fast jag är sämst)
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR