Vardagssmink

1. Fit me foundation stick brukar jag använda på röda områden som jag vill matta ut. Jag tycker den funkar väldigt bra, det känns inte som man är sminkad utan den ger ett väldigt naturligt resultat. 
 
2. Efter brukar jag ha vanligt puder i stort sett hela ansiktet så att sminket håller bättre. Brukar ha lite solpuder som rouge, tycker det blir mer naturligt än rosa rouge. 
 
3. Till ögonbrynen använder jag en ögonbrynspenna från h&m, den funkar helt ok. Ögonbrynsgelen använder jag för att fixa till formen och så att de "stannar på plats" haha. 
 
4. Ibland använder jag ögonskugga, dock inte så tydligt men lite ljusare typ. Kommer från h&m. 
 
5. "Rocket Mascara" från Maybelline har jag visat förut och den kör jag med än. Tycker den ger långa och fina fransar! 
 
Här har ni resultatet.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR